Seminarium

termin realizacji : 26,27  października 2012 r.
miejsce realizacji : Muzeum Kinematografii w Łodzi , Plac Zwycięstwa 1

W ramach seminarium poruszone zostały następujące tematy : 

1. Temat 1. „Fotografia mody”

Osoba prowadząca: Ron Kedmi, (zawodowy fotograf mody o międzynarodowym doświadczeniu, publikujący swoje prace w międzynarodowych magazynach modowych i fotograficznych)

2. Temat 2. „Jak wykorzystać potencjał mediów społecznościowych w branży fashion”
Osoba prowadząca : Katarzyna Orzechowska (specjalista branży  e-pr)  

3. Temat 3. „Analiza konsumentów modowych”  
Szkolenie oparte było o analizę ulicy, mediów modowych, tygodni mody, biznesu mody, sklepów, sprzedaży online.
Osoba prowadząca: Ruth Marshall – Johnson - przedstawiciel międzynarodowej firmy zajmującej się zawodowo analizą światowych rynków mody.

4. Temat 4. „Wyzwania Fashion Marketingu”  
Osoba prowadząca: Monika Kapłan – Gerc (specjalista z doświadczeniem w  zarządzaniu dużą firmą odzieżową)

01

02