Seminarium „Biznesowa Strona Projektanta czyli od pomysłu do klienta, jak zarabiać pieniądze na własnych kolekcjach i jak się przygotować do prezentacji na wystawach i imprezach modowych”

termin realizacji:  14 października 2010 r.
miejsce realizacji : Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
osoba prowadząca:  Marlena Czarnecka - Woolford 

Seminarium skierowane było głównie do studentów objętych projektem i młodych projektantów. Jego zadaniem było uzbrojenie młodych ludzi pragnących stworzyć własną rozpoznawalną markę w narzędzia i pomysły, które pomogą im zarabiać pieniądze na projektowaniu. Podczas seminarium uczestnicy uzyskali informacje o możliwych drogach planowania kariery projektanta oraz o praktycznych aspektach rozwoju własnego biznesu współpracując ze specjalistami od biznesu. główny nacisk był położony na umiejętność zaprezentowania swojej kolekcji i własnej marki, przygotowania materiałów do sprzedaży kolekcji, współpracy z agentami, buyerami, showroomami, mediami i innymi osobami w świecie mody. 

 Słuchacze uzyskali też podpowiedzi co do sposobów poszukiwania osób do współpracy oraz inne, które pomagają im poruszać się w profesjonalnym świecie mody.

01